Не приемайте дефекта само защото е намалено!

За да ви направи комплимент търговеца, че ви продава намалена стока, трябва поне месец да я е предлагал на по-висока! Първо правило! И още едно: т.нар. „намаление в намалението“, при което потребителите трябва да са наясно от какво ниво е тръгнало редуцирането на цената и какви са били отстъпките на всеки следващ етап. И в никакъв случай това че е намалено не означава че трябва да ви цака с дефектни стоки. „Кампаниите за намаления не отменят правото на рекламация при дефект”, обръщат внимание от Комисия за защита на потребителите. Т.е. ако сте купили намалено и се окаже дефектно – имате право на рекламация и замяна или връщане, категорини са от комисията. Иначе основното нарушение си остава – стоката не е продавана поне месец на старата цена, за да бъде обявена отстъпка от 20-30-50 или повече процента.

И още нещо полезно, в контекста, освен че е сезон на почивки и пътувания, и на сезон на ремонти и ново обзавеждане: „При поръчка по интернет на мебели с индивидуални размери е важно да се знае, че правото на отказ в 14-дневния срок не може да бъде упражнено“, прави важно уточнение председателят на комисията Димитър Маргаритов. Той обаче подчерта, че при проблем със самата стока, потребителят има право да предяви рекламация, включително и когато покупката е от кампания за намаление.



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *