Вижте какви бизнес идеи имат младите …

Превръщане на изоставени къщи в обезлюдяващи се села в къщи за гости, създаване на екоферма и ресторант за здравословно хранене, производство на смарт часовник за спортисти и инсталации за ВЕИ. Това са част от бизнес идеите на децата от Пиринско.

9 видеоклипа на деца от Югозападна България се борят за награди в националния онлайн конкурс за ученици на тема „Имам бизнес идея“. И колкото са различни самите участници, толкова различни са и техните бизнес идеи.  Клиповете вече са качени на страницата на Областен информационен център – Благоевград във Фейсбук и в рамките на 10 дни ще събират гласове чрез харесвания в социалната мрежа. ,

Участниците в надпреварата имаха на разположение почти месец до 12 май, за да изготвят кратък видеоклип, чрез който да представят своята бизнес идея. Креативност, оригиналност и потенциал за развитие са сред основните критерии, на които отговарят изготвените клипове, които бяха допуснати до следващия етап от конкурса. Със свои идеи в надпреварата се включиха ученици от Благоевград, Петрич, Гоце Делчев, Струмяни и Перник.

Всички клипове са качени на фейсбук страницата на  Областен информационен център – Благоевград и за тях може да се гласува с бутон „Харесвам“ под съответния видеоклип. Гласуването ще продължи до обяд на 23 май, като за реален глас ще се отчитат само харесванията, не и останалите възможности за изразяване на емоция, които социалната мрежа предоставя.

След като резултатите от гласуването бъдат обобщени, ще бъде обявено и крайното класиране. А наградите са повече от атрактивни. Участникът/клипът, събрал най-много гласове, ще получи дрон, а класираният на второ място участник/клип ще получи 3 D очила за виртуална реалност. Всички участници, които са изпратили свой видеоклип до 12 май, ще получат спийкъри, а освен материалните награди първите двама в класирането ще получат и пътуване до София и посещение в „София Тех Парк“, където ще участват в специално организирано събитие. Награждаването на участниците е в края на месец май.

 

 

 



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *