Кресна черпи опит не от кой и да е, а от столицата

Служителите на община Кресна се впечатлили най-много от Контактния център на Столична община. Контактният център обслужва денонощно гражданите на Столична община, като им дава възможност да информират незабавно администрацията за абсолютно всичко, което може и си струва да бъде във фокуса на нейното внимание.

След срещата, гостите от Кресна имаха възможност да посетят Контактния център на Столична община, за да се запознаят на място с напрегнатата и изключително отговорна работа на служителите, както и да им задават въпроси.

Домакините от Столична община бяха изключително отзивчиви и запознаха своите гости с работата в най-голямата община на България в продължила повече от два часа динамична и полезна дискусия.

Гостите от Кресна също имаха с какво да впечатлят своите домакини. Инж.Владимир Филипов – експерт по проект „Развитие на пряката демокрация в община Кресна“, представи някои авангардни технологични решения, в областта на социалните услуги и здравната превенция, които предстои да бъдат внедрени в община Кресна и биха довели до качествено нов тип обслужване и грижа за гражданите на малката община в полите на Пирин.

 

 



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *