Снимай и покажи – емоциите и красотата продават

Противоепидемичните мерки, които бяха въведени на редица места тази година, накараха хората по цял свят да пазаруват онлайн още повече от преди. Към този вид търговия сега се насочиха дори потребители, които преди й нямаха особено голямо доверие. В наши дни визуалните образи са основната част от една реклама.

Те придават атрактивност и едновременно с това достоверност на продукта ви. Ако отдавна осъществявате продажби през интернет, сигурно вече сте забелязали, че продуктите, които не са придружени с качествена снимка, доста по-рядко привличат клиенти, дори всъщност да са много изгодна оферта. Това е така, защото хората винаги са вярвали и ще продължават да вярват на очите си най-силно от всички сетива.

Защо снимките са толкова ефективен маркетинг метод?

Емоционалният заряд, който носят фотографските образи, се дължи на сложните съобщения, които те предават. Именно на базата на тези послания човек взима своето решение за и против покупката на даден рекламиран обект. Днес това се използва като оръжие в почти всички визуални маркетинг кампании. Познавайки суперсилите на фотографията, големите стратези в продажбите се възползват от тях с помощта на въздействащи, стилни и зрелищни продуктови снимки.

Как да постигнем перфектните фотографии?

Красотата и увереността са вашият път към успеха. Това важи с пълна сила по отношение на търговията. Те трябва да лъхат от всеки фотос, от всяка една страница на каталога ви. Който се е занимавал вече с това, е разбрал, че нищо не продава така добре, както една качествена снимка.

Поради това и осветлението е от изключителна важност за качествената фотосесия. То може да придаде повече драматизъм на заснетите образи. За постигане на търсените ефекти ще ви бъде необходим цял арсенал от прожектори и екрани, както и от модерна високотехнологична камера. Важен етап е и така наречената постпродукция. Тя включва софтуерната обработка на кадрите, която премахва дребните несъвършенства и ги прави наистина трепач.

Какъв формат да изберем за нашите маркетинг материали?

Има различни начини да предадем емоцията на своите клиенти. Всичко зависи от крайната цел, която сте си поставили, а ограниченията поставя само и единствено въображението ни. Можете да започнете, например, с цял билборд с вашия водещ продукт в целия му блясък, или пък със загадъчен намек, разкриващ само началото на вашата грандиозна арт кампания. Ако продаваме широк диапазон от стоки, можем да ги оформим под формата на дипляна, която да показваме на своята аудитория.

Емоцията е изкуство

Да предадеш чувства чрез образи не е никак лека задача. Ключова роля за успеха е емпатията – моментът на съпреживяване. Когато говорим за продуктова фотография, е важно да създадем у гледащия впечатления, сходни на тези, които би той изпитал и наживо, изправен пред обекта на снимката.

Храната трябва да ни примамва да я хапнем, дрехите трябва да ни карат да искаме да ги облечем, а бижутата – да изглеждат така, все едно само ако протегнем ръка, ще можем да ги уловим в дланта си. Всичко това се постига с помощта наистина на много ефекти и трикове на занаята, но същевременно един добър фотограф знае кога да престане да се опитва да контролира ситуацията и да остави моделът и продуктите да говорят.

Някои снимки наистина изглеждат много по-ефектно в черно и бяло, но това далеч не е панацея. Има продукти, които ни грабват именно с ярки краски.

Ако имате нужда от професионален съвет, допитайте се до специалистите от „ФотоПро“. Това е професионалното студио, което ще увеличи кратно продажбите на вашия бизнес. Нашите експерти знаят как да изберат най-добрия възможен ъгъл за вашата фотосесия. Те са наясно, че ценните кадри са случайният плод на дълги часове на планиране, труд и усилия, и ще ви помогнат да покажете своята продуктова гама в най-добрата й светлина.

 

 

 

 



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *