Маркетинг войната между Ефбет, Палмс Бет и Уинбет

Българските букмейкъри, са се впуснали в битка за надмощие. Всеки един от тях се опитва да спечели повече клиенти, като за целта използва най-различни трикове. Спокойно можем да кажем, че се води маркетинг война, от която най-добрият ще победи. Залагащите в България също имат големи претенции, те желаят по-високи коефициенти, различни бонуси, нови функции и топ обслужване. Какво правят компаниите, за да спечелят играчите, четете по-долу.

EFBET – Първият онлайн букмейкър с лиценз в България

 

Един от най-големите български онлайн букмейкъри – Ефбет, се стреми да владее пазара пускайки нови оферти за потребителите и създавайки изключително атрактивни реклами по телевизията и други медии. Българското футболно първенство носи името „efbet Лига“, като това неминуемо влияе с положителен знак върху популяризирането на бранда. Не е тайна, че Ефбет вече работи и в други държави, сред които са Испания, Италия и Румъния. Компанията е и един от най-активните спонсори на футболни тимове у нас и не спира да налива пари в спорта.

Winbet – Нови бонуси и още по-мощен маркетинг

 

Не по-долу остават и Winbet, защото те не престават да радват клиентите си със страхотни промоции за спортни залози и онлайн казино. Брандът стана много известен с интересните си телевизионни реклами, в които присъства специалният автобус. Операторът пусна бонуси и за своето казино на живо с истински крупиета, като тази оферта все още няма аналог в България. Не на последно място, в сайта се появи и възможност за депозит чрез СМС за абонатите на А1, като до сега, такъв не е предложен от нито един букмейкър. Вън от съмнение е, че именно Уинбет е един от най-популярните онлайн букмейкъри, сред българските играчи. Перфектният маркетинг на компанията стигна до немалко потребители.

Palms Bet – Нова година, нов апартамент

 

В тази битка има и още един конкурент, който не е за пренебрегване. Става дума за букмейкъра Палмс Бет, който придоби огромна популярност, заради телевизионната реклама с участието на певеца Фики Стораро и култовият слоган „Сега е моментът за апартамента“. В рекламния клип се презентира новата оферта в сайта за залози, която предлага възможност на играчите да спечелят едностаен апартамент и други награди от януари до март месец 2021 г. Разбира се, операторът предоставя и още цял куп бонуси на клиентите си, така че може да кандидатства за топ букмейкър на годината, ако такава класация се провеждаше.

Какво да очакваме от БГ букмейкърите през 2021 г.?

 

На този етап можем да се надяваме на динамични събития при онлайн букмейкърите, които вече влязоха в маркетинг война и започнаха да се съревновават. За да спечелят симпатиите на залагащите, те ще правят още много нововъведения, които ще следим с интерес.

По всяка вероятност ще има още оферти за играчите, както и по-добри коефициенти, а защо не и някои специални функции. Какви ще са те на този етап можем да гадаем, но е сигурно, че ще бъдат добри. Оставяме нещата да се развиват, а кой ще победи в тази война, тепърва предстои да разберем. Най-хубавото е, че има конкуренция, а това е добре за крайния потребител.



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *