Колко важен е PR-a за една бетинг компания?

Знаете ли какво се крие зад думата PR? Дори и да не сте запознати, чуждицата подчертава много ясно една причинно-следствена връзка – отношенията между един бранд и неговите клиенти, като точният превод е People Relations или Отношения с хората или Обществено отношение. И двата варианта са правилни, но практически не могат да бъдат вместени в абревиатура.

Всяка една бетинг компания трябва да демонстрира високо отношение към своите клиенти и в последните месеци ще забележим, че тяхното присъствие под формата на реклами, както в националния ефир, така и в социалните мрежи, дава добри резултати. Ще видим в специалния обзор на официалния сайт на оператора ефбет, че именно експанзията във всички информационни канали доведе не само нови клиенти, но и напомни на старите, че това е бранд с 30-годишна история, а това време е една цяла епоха за всеки един бизнес.

Различните PR кампании имат много голяма тежест и демонстрират едно по-отворено и прозрачно отношение с клиентите, а в тази индустрия, те са по-ценни от злато. Целта на всеки оператор изобщо не е свързана с трупането на приходи, успехите винаги са идвали, когато се създаде лоялна потребителска група и точно по тази причина не трябва да се изненадваме от фактите.

Букмейкърът направи един доста приятен рекламен клип, който се хареса на една част от аудиторията, а друга намери и комичната страна на нещата. Това обаче няма значение, защото целта беше привличане на внимание и в това отношение агенцията е свършила брилянтна работа. Освен това не са малко и изявите в социалните мрежи, където най-лесно и точно се обяснява дадена промоция.

Брандът Палмс Бет последва този пример и още в началото на годината ни показа, че е решил да се наложи на пазара, при това дори и в момента се обръща внимание на промоции и по-сериозни награди. Тяхната реклама също не беше по-малко успешна и запомняща се. Важното тук е, че когато говорим за печелене на внимание, реакцията на клиентите и дори на онези, които не са чак толкова запалени към спортни прогнози и казино игри, започват да коментират видяното, а това е форма на успех. В повечето случаи всяка една реклама има импакт върху потребителите и във времето той ще ги отведе по един или друг начин до платформата.

Забелязахме и активен PR от страна на бранда Уинбет, който също ни показа забавната страна на спортните залози. Не е тайна, че човек обича да прави прогнози, а ако обърнем внимание на клиповете им в YouTube платформата, забелязваме, че мнозина се връщат да ги гледат, защото са наистина забавни и приятни, както и смислово издържани.

Защо това е толкова важно? От една страна се разкрива пълния потенциал на оператора, от друга виждаме един по-човешки облик, защото често хазартните игри и спортните прогнози са гледани с по-критичен поглед. Истината е, че това са платформи за забавление, в които всеки може да изпита тръпката от риска, като същият се смята за особено преживяване. Добрият имидж е повече от полезен за всеки един оператор, а именно в тази индустрия е важно да се знае, че клиентите ще получат всичко необходимо, за да се забавляват.

Ще открием, че в определени моменти няма букмейкър, при това без значение дали говорим за роден или международен, който да не прави тази стъпка. Някои реклами могат да бъдат дори игри, както беше примерът с „Who Stole The Cup”. По-важното е, че тези практики не само работят, но и доказват едно ново и по-високо ниво на професионализъм.

 



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *