Искат включване на дестинация Сандански в новата рекламна стратегия на България

Включване на дестинация Сандански в новата рекламна стратегия на дестинация България. Това беше един от акцентите на кръгла маса в курортния град.

Също така бяха дискутирани и разгръщане на туристическите възможности на град Мелник, програмите за подпомагане на туристическия сектор, и създаването на Национална стратегия за ефективно използване на минералната вода.

Организираната среща постави началото на едно ползотворно сътрудничество между местните и държавни институции, както и частния бизнес в региона, което е предпоставка за създаване на един общ механизъм за партньорство и подкрепа на общините с висок туристически потенциал, каквато  несъмнено e община Сандански.

Христо Проданов бе гост на кръглата маса на тема „туризъм“, инициирана от кмета на община Сандански – Атанас Стоянов и Сдружение на хотелиерите, ресторантьорите и туроператорите.

Участници на кръглата маса, чиято тема бе устойчивото развитие на Дестинация Сандански на туристическата карта на България, бяха членове на Сдружението на хотелиерите, ресторантьорите и туроператорите – Сандански, членове на Постоянната комисия по туризъм в Общински съвет, Сандански и председателят на Общински съвет, директорът на Археологическия музей, членове на СХРТ и ректорът на Минно-геоложкия университет, зам.-кмета на община Банско и представители на бизнеса в общината.

С официалните лица – Министър Проданов, Областния управител, Директорът на ОД на МВР – Благоевград и домакините – кметът Стоянов и Илия Пасков – Председател на СХРТ, бяха дискутирани теми, касаещи туризма.

 



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *