Забрани за инфлуенсърите

Забрана влиятелните личности да популяризират пластични интервенции, да споделят съдържание с животни, които не е разрешено да бъдат взимани за домашни любимци и още други рестрикции са заложени в приетия наскоро във Франция законопроект за регулиране на дейността на т.нар. инфлуенсъри с цел да се предпази обществото от опасни стоки и вредни практики.

Оказва се, че инфлуенсърите имат много по-голямо въздействие от една класическа реклама, тъй като разчитат на доверието и страстта. Публикациите им оказват огромно влияние предимно върху подрастващите и младите хора. Те са най-уязвими, тъй като не могат критично да гледат на представената информация. Коментира основателката на онлайн платформата “Ние, потребителите” за споделяне потребителски казуси в Бизнес Видео подкаст на bTV.



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *