ЮЗУ „Неофит Рилски“ постави акцент върху стратегическите комуникации и макро тенденциите в PR

В Югозападния университет „Неофит Рилски“ се проведе публична лекция на тема „Кампанийната ефективност като сегмент на стратегическите комуникации – инсайт за професионални перспективи“, водена от Иван Янакиев, председател на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Инициативата, организирана от катедра „Връзки с обществеността“ в сътрудничество с Комуникационния център на Правно-историческия факултет, привлече интереса на студенти и преподаватели.

Лекцията обхвана ключови аспекти на стратегическите комуникации, включително интеграцията на PR и маркетинг за постигане на бизнес резултати, социалната отговорност на бизнеса, ролята на социалните медии и новите макро тенденции в областта. Иван Янакиев представи практически примери за ефективни кампании и анализира процеса на реализация, използвайки аналитични, планови и креативни инструменти. Темите за изкуствения интелект, комуникационните бюджети и изследователските методи също предизвикаха оживени дискусии сред присъстващите.

Доц. д-р Славянка Ангелова, ръководител на катедра „Връзки с обществеността“, подчерта значението на взаимодействието между академичната подготовка и практическите умения. Участието на студентите в национални конкурси на БДВО и постигнатите успехи доказват високото ниво на обучение и професионална реализация в ЮЗУ. Лекторът Иван Янакиев сподели опита си в корпоративните комуникации и подчерта важността на устойчивите професионални стандарти, които БДВО активно популяризира.



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *