Благоевград с нов бранд: „Благоевград – където бъдещето започва днес“

Благоевград вече има ново лице в комуникационната си стратегия – брандът „Благоевград – където бъдещето започва днес“, създаден с идеята да представя града като модерен университетски център и място на знание, иновации и младежка енергия.

Идеята е на творческия екип Петя Вретенарова и Мартин Илиев, които спечелиха конкурса за визуална идентичност на града, организиран от Община Благоевград в партньорство с Американския университет в България и Югозападния университет „Неофит Рилски“.

Петя Вретенарова е студент по журналистика и психология в АУБ, а Мартин Илиев изучава компютърни науки в ЮЗУ. Със своя проект двамата показват Благоевград не просто като образователна дестинация, а като вдъхновяваща среда за реализация и растеж на младите хора.

На второ място в конкурса се класира Димитър Докузов, ученик от Пето СУ „Георги Измирлиев“, а третото място бе присъдено на Александрина Златкова от ПГИ „Иван Илиев“.

Новият бранд ще се използва в маркетингови и информационни кампании за привличане на студенти, комуникация с бизнеса и образователни партньори, в социалните мрежи, на градски събития и обществени инициативи. Целта е да се подчертае ролята на Благоевград като място, където амбицията среща възможността, а бъдещето започва – още днес.



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *